ONZE
WERKWIJZE







ONZE WERKWIJZE

Van intake tot oplevering



Wij hanteren een projectaanpak welke gebaseerd is op PRINCE2. We onderscheiden verschillende fases waarin er verschillende acties gekoppeld worden!

We beginnen altijd met de projectintake waarin de scope en risico’s bepaald worden. Daarnaast wordt de stuur- en projectgroep benoemd en worden er budgettaire afspraken gemaakt. In fase 2 worden de producten uitgewerkt en acties benoemd. In fase 3, de detailplanning, worden de producten door de tijd gepland. Vervolgens worden de producten opgeleverd in fase 4 en word er uitvoerig getest in fase 5. Tot slot word de acceptatie getest in fase 6. Het mooie van onze aanpak is dat het projectportaal deze fases van borging voorziet, van projectintake tot definitieve oplevering. Alle communicatie, afspraken en voortgangen worden hierin gemonitord. 

Hieronder vind je onze werkwijze schematisch weergegeven!

Deze website is gemaakt in AFAS OutSite

Ontwikkelt de toppers van de toekomst