ONZE
WERKWIJZE







ONZE WERKWIJZE

Van intake tot oplevering



Wij hanteren een projectaanpak welke gebaseerd is op PRINCE2. We onderscheiden verschillende fases waarin er verschillende acties gekoppeld worden!

Onze projectaanpak is gebaseerd op PRINCE2. Binnen deze aanpak doorlopen wij een aantal stappen, waaraan wij verschillende acties koppelen. Binnen onze trajecten werken we met twee portalen: het projectportaal en het klantportaal. Graag leggen we je uit hoe we dit doen, zodat je van tevoren weet waar je op kunt rekenen. 

Alle implementatie- of optimalisatietrajecten starten binnen het projectportaal. Binnen jouw project voeren we diverse stappen uit: van het bepalen van de scope en het uitwerken van de producten tot aan het testen en aanpassen van de producten. Alle communicatie, voortgang, afspraken en randzaken zijn geborgd binnen het projectportaal. De laatste stap noemen we decharge. Met deze stap maken we de overstap van het projectportaal naar het klantportaal.

Het projectportaal is onderdeel van het klantportaal, maar het klantportaal werkt net even anders! Binnen het klantportaal gaan we voornamelijk op afstand aan de slag. Allereerst maken we afspraken over welke SLA er van toepassing gaat zijn. Deze dient uiteraard afgestemd te zijn op jouw wensen zodat er support op maat geleverd kan worden! Bij KWEEKERS hanteren we 3 verschillende SLA’s:



Een SLA A is nodig om een optie tot applicatiebeheer te krijgen. Hiermee krijg je ook toegang tot het klantportaal. Op het klantportaal zullen wij per klantvraag 30 minuten besteden, zonder extra kosten. Dit geldt ook voor de SLA B: Echter krijg je bij deze variant ook nog twee tussentijdse evaluaties en korting op onze consultancytarieven op locatie. Een SLA C is onze ultieme variant: hiermee krijg je maarliefst vier tussentijdse evaluaties en het hoogste kortingstarief op consultancydagen op locatie!

Eenmaal overeengekomen, kun jij al jouw vragen stellen, welke onze support toppers voor je op zullen pakken. Wanneer we een vraag ontvangen die beter op locatie opgepakt kan worden, zetten we jouw klantvraag om in een wens. Deze wensen kunnen vervolgens weer dienen als input voor een nieuwe project intake. En zo is het cirkeltje weer rond! Het optimaliseren van jouw processen stopt namelijk nooit. Er valt altijd nog winst te behalen. 

Deze website is gemaakt in AFAS OutSite

Ontwikkelt de toppers van de toekomst