Call-2-Dossier

Jouw persoonlijke assistent

Jouw persoonlijke assistent

Home » Oplossingen » AI tools » Call-2-Dossier – jouw persoonlijke digitale assistent

Ingesproken notities naar dossier in AFAS

Stel je voor: je bent onderweg naar huis en je krijgt een briljant idee waar je de volgende dag iets mee wilt doen. Eenmaal thuis ben je dit geweldige idee vergeten, want niet veel later was je alweer afgedwaald met je gedachten. Of je bent als accountmanager net bij een klant geweest en onderweg naar je volgende afspraak. Je hebt geen tijd om het verslag direct uit te werken en je ziet het natuurlijk ook niet zitten om dit ’s avonds nog te doen, met het risico dat je belangrijke details vergeten bent. Wat je wel wilt? Een snelle, moeiteloze oplossing om notities en acties direct vast te leggen en terug te vinden in je workflow.

Call-2-Dossier is jouw persoonlijke digitale assistent. Spreek je notities, acties of verslagen in via een eenvoudig telefoontje, en laat de AI de rest doen. Binnen enkele ogenblikken worden jouw gesproken woorden omgezet in een helder verslag, geïntegreerd in je vertrouwde AFAS-omgeving. Dat is de kracht van eenvoud!

3 belangrijkste voordelen van deze oplossing:

  • Razendsnelle administratie

  • Altijd en overal te gebruiken

  • Flexibel verwerken in AFAS

Zo werkt Call-2-Dossier

  • Bellen
    Je belt naar een uniek telefoonnummer van jouw organisatie.

  • Inspreken
    Je spreekt jouw aantekeningen in.

  • Transcriptie
    Je ontvangt het transcript en samenvatting via een dossier op InSite.

  • Vervolgacties in de workflow
    Maak gebruik van workflows en AFAS’ Jonas in workflow-reacties en opdrachten voor vervolgacties.

Call-2-Dossier – maar dan net anders

Tijdens telefoongesprekken wil je je volledig kunnen focussen op de inhoud, zonder je zorgen te maken over verslaglegging of het missen van belangrijke details. Op afdelingen als Recruitment en Service – waar dagelijks veel gesprekken met sollicitanten of klanten worden gevoerd – verliezen medewerkers veel tijd aan het handmatig maken van verslagen. Hoge tijdsdruk zorgt voor inconsistente verslaglegging, en dat zorgt weer voor extra werk achteraf. Niemand zit daarop te wachten. Wat je wel wilt? Een betrouwbare assistent die automatisch notities en acties maakt van de gesprekken.

Deze slimme tool luistert mee tijdens jouw gesprekken en maakt real-time transcripties. Van sollicitatiegesprekken tot klantgesprekken – je ontvangt direct een overzicht van de besproken punten en voorgestelde vervolgstappen. Heel eenvoudig!

3 belangrijkste voordelen van deze oplossing:

  • Razendsnelle administratie

  • Snellere én betere opvolging

  • Flexibel verwerken in AFAS

Zo werkt het

  • Inbellen
    Je belt via een speciaal telefoonnummer of via Teams.

  • Gesprek voeren
    Je voert het gesprek zoals je dat altijd doet.

  • Transcriptie
    Je ontvangt het transcript, de samenvatting en actiepunten via een dossier op InSite.

  • Vervolgacties in de workflow
    Maak gebruik van workflows en AFAS’ Jonas in workflow-reacties en opdrachten voor vervolgacties.

Laat je organisatie groeien met kennis

De toekomst van werk vraagt om digitale volwassenheid – verantwoord en slim omgaan met AI begint met weten wat je doet. Met deze AI-geletterdheidstool zet je een belangrijke stap in de juiste richting en verzeker je jezelf en de organisatie van vooruitgang.

Klaar om te starten? Vraag ons dan wanneer je kan beginnen!

Naam(Vereist)

ISO Gecertificeerd

Kwaliteitsmanagement & Informatiebeveiliging

KWEEKERS is in het bezit van de ISO certificaten voor kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging. Deze zijn niet alleen van toepassing op onze interne processen, maar ook op onze diensten en producten. Ook de U-Turn valt hieronder. Zo werk je met een betrouwbaar en veilig koppelplatform.

ISO 9001:2015

Certificaat voor kwaliteitsmanagement

iso-9001

ISO 27001:2017

Certificaat voor informatiebeveiliging

iso-27001

Laat je inspireren

Of je nu opzoek bent naar informatie, oplossingen of mooie verhalen.
Laat je inspireren en ontdek wat er allemaal mogelijk is.

Klantverhalen

Medewerkersverhalen