KLANTEVENT

2021

 

 

 

 

 

 

 

We mogen weer! Een evenement dit jaar, wie had dat nog gedacht. Extra speciaal dus en daarom hebben we besloten om met ons klantevent van 2021 eens flink uit te pakken. Te beginnen met een fantastische locatie. Je had het misschien al een beetje gezien, maar we gaan dit jaar de natuur in. Een beestachtige omgeving waar je je op een heuse safari waant en wordt omringd door wildlife…. de Beekse Bergen! 
Wat kun je verwachten? 
Wat kun je verwachten? 


Ook dit jaar staat er weer van alles op de planning. Hieronder alvast een kleine greep uit wat je kunt verwachten op het klantevent:

  • Break-out sessies: In onze welbekende kennissessies delen we alle ins en outs en do's en dont's over verschillende onderwerpen met je. Wij zijn je tourgids om veilig op safari te gaan door AFAS. 
  • Partners: Op deze dag zullen drie van onze partners aanwezig zijn. Ook zij delen graag hun ervaringen en inzichten met je.
  • Bourgondische zaken: Niet te vergeten en misschien wel het belangrijkst: de bourgondische zaken. Uiteraard wordt er voor iets lekkers gezorgd. 
  • Speciale verrassing: We houden het nog heel even geheim, maar er zal tijd vrij worden gemaakt voor een speciale verrassing. Eén tip: houd vooral je handen en voeten binnenboort ;).
     
Break-out sessies 
 



Functioneel beheer
Je wilt er natuurlijk voor zorgen dat alle processen binnen jouw AFAS Profit omgeving soepel verlopen. Hoe zorg je ervoor dat je die procesorganisatie netjes houdt, zodat alle medewerkers op een uniforme manier werken? 

In deze break-out sessie neemt Margret Engels je mee in hoe jij AFAS zo kunt beheren/inrichten zodat je optimaal gebruik kunt maken van de procesinrichting. We gaan daarbij onder andere in op portaalpagina’s, workflowmanagement, interne acties en cockpits. 

Door voldoende tijd en aandacht te steken in jouw functioneel beheer ervaar je de volgende voordelen:

  • Altijd inzicht in de workload door middel van taken.
  • Inzicht in statussen van interne aanvragen.
  • E-mails zijn verleden tijd; alle communicatie verloopt via AFAS.
  • Je bent niet langer afhankelijk van collega’s omdat alle informatie op één centrale plek geregistreerd staat.
     



AFAS Tips & Tricks
Er is vaak meer mogelijk met AFAS Profit dan je denkt. Weet jij bijvoorbeeld hoe je optimaal gebruik maakt van de Totalizer binnen AFAS? Of hoe je gemakkelijk snelfilters kunt aanmaken, opslaan en toepassen bij het insturen van een dossieritem? 

In deze break-out sessie neemt Lotte Heijstek je mee in een aantal handige AFAS tips & tricks. Dankzij deze handige trucs maak jij het werken binnen jouw organisatie nog gemakkelijker! We gaan daarbij onder andere in op rekenen met velden, groeperen in weergaven en filtertags.

Door deze tips & tricks toe te passen ervaar je de volgende voordelen:

  • Je gaat slimmer werken in plaats van harder.
  • Je vermindert de kans op fouten.
  • Je gaat sneller en efficiënter werken zodat je tijd overhoudt voor andere belangrijke zaken.
     



ISO Borging in AFAS Profit
Door ISO in AFAS Profit te borgen zorg je ervoor dat de gestelde normen daadwerkelijk geïntegreerd worden in de manier van werken binnen jouw organisatie. Dit stelt je in staat om de kwaliteit van je diensten én de mate van informatiebeveiliging te waarborgen doordat er simpelweg geen andere manier van werken mogelijk is. En dat geldt natuurlijk niet alleen voor kwaliteit en informatiebeveiliging, maar voor een breed scala aan ISO normeringen en de naleving hiervan.

ISO borging in AFAS Profit is een KWEEKERS Best Practice. Tijdens deze sessie vertelt Simone de Groot je meer over het belang van ISO borging in AFAS Profit, hoe je hier zelf mee aan de slag kunt gaan en welke voordelen je hiervan ervaart.

Door ISO te borgen in AFAS Profit ervaar jij de volgende voordelen:

  • Er is slechts één manier van werken mogelijk.
  • Je wordt gedwongen om continu te blijven verbeteren en optimaliseren.
  • Optimale beveiliging van persoonsgegevens en -data.
  • Je waarborgt de kwaliteit van jouw diensten.
     



Selfbilling PNIL
Werk je met personeel niet in loondienst (PNIL) samen, zoals zzp’ers of freelancers? Dan is het natuurlijk wel zo prettig als zij hun uren te kunnen registreren via OutSite, zodat je hen op de juiste manier kan uitbetalen. Door gebruik te maken van selfbilling kunnen zij zelf hun uren registreren in het klantportaal, waardoor jij ze automatisch uit kan laten betalen via AFAS. 

Tijdens deze sessie vertelt Julia Bekkers je meer over selfbilling voor personeel dat niet in loondienst is. We gaan daarbij onder andere in op de inrichting van zo’n selfbilling proces binnen AFAS Profit.  

Door gebruik te maken van selfbilling ervaar jij de volgende voordelen:

  • Je bespaart jezelf (en de zzp’er) tijd.
  • Jouw leverancier ontvangt sneller zijn of haar geld.
  • Het scheelt administratief veel tijd en daarmee geld.
  • Je voorkomt fouten.
     



MOOQE
Heeft jou organisatie nog steeds te veel handmatig werk? Kom dan naar de Mooqe U-turn kennissessie!
Hier zal je zien dat handwerk niet meer nodig is. Zorg dat je jouw processen één keer slim inregelt met de U-turn, en laat het handwerk voortaan door de U-turn doen. Je kan het zelf doen of wij richten het voor je in.

Met de U-turn…

  • Automatiseer je processen in AFAS Profit (automatisch afhandelen van workflows
  • Koppel je met jouw andere applicaties (bijvoorbeeld tijdsregels, prospects/klanten of sollicitanten)
  • Vul je jouw gegevens aan (Wagenpark met RDW of financiële koersen)
  • Maak je automatisch rapporten aan (cursuscertificaten naar het dossier)
  • En nog veel meer

Kijk ook eens naar onze voorbeelden

 

ddots
Ga jij samen met ons verder waar standaardsoftware ophoudt?

Tijdens deze kennissessie laten we je zien hoe je op duurzame wijze maatwerkapplicaties kunt ontwikkelen boven op jouw bestaande applicatielandschap. Daarmee creëer je toegevoegde waarde en automatiseer je volledige processen van A tot Z.

In deze sessie maak je kennis met het low-code softwareplatform Mendix. Je komt alles te weten over de voordelen ten opzichte van traditionele maatwerksoftware. Daarnaast inspireren we je met voorbeelden van relevante casussen. Je gebruikt de opgedane kennis om jouw organisatie verder te helpen op het gebied van automatisering en informatievoorziening. Ook kom je meer te weten over onze methode waarmee je op gecontroleerde wijze het low-code softwareplatform inlijft in jouw organisatie.

Samen stippelen we jouw route uit naar digitale wendbaarheid. Benieuwd wat dit voor jou kan betekenen? Go make it.

 



Functioneel beheer
Je wilt er natuurlijk voor zorgen dat alle processen binnen jouw AFAS Profit omgeving soepel verlopen. Hoe zorg je ervoor dat je die procesorganisatie netjes houdt, zodat alle medewerkers op een uniforme manier werken? 

In deze break-out sessie neemt Margret Engels je mee in hoe jij AFAS zo kunt beheren/inrichten zodat je optimaal gebruik kunt maken van de procesinrichting. We gaan daarbij onder andere in op portaalpagina’s, workflowmanagement, interne acties en cockpits. 

Door voldoende tijd en aandacht te steken in jouw functioneel beheer ervaar je de volgende voordelen:

  • Altijd inzicht in de workload door middel van taken.
  • Inzicht in statussen van interne aanvragen.
  • E-mails zijn verleden tijd; alle communicatie verloopt via AFAS.
  • Je bent niet langer afhankelijk van collega’s omdat alle informatie op één centrale plek geregistreerd staat.
     



AFAS Tips & Tricks
Er is vaak meer mogelijk met AFAS Profit dan je denkt. Weet jij bijvoorbeeld hoe je optimaal gebruik maakt van de Totalizer binnen AFAS? Of hoe je gemakkelijk snelfilters kunt aanmaken, opslaan en toepassen bij het insturen van een dossieritem? 

In deze break-out sessie neemt Lotte Heijstek je mee in een aantal handige AFAS tips & tricks. Dankzij deze handige trucs maak jij het werken binnen jouw organisatie nog gemakkelijker! We gaan daarbij onder andere in op rekenen met velden, groeperen in weergaven en filtertags.

Door deze tips & tricks toe te passen ervaar je de volgende voordelen:

  • Je gaat slimmer werken in plaats van harder.
  • Je vermindert de kans op fouten.
  • Je gaat sneller en efficiënter werken zodat je tijd overhoudt voor andere belangrijke zaken.


 

ISO Borging in AFAS Profit
Door ISO in AFAS Profit te borgen zorg je ervoor dat de gestelde normen daadwerkelijk geïntegreerd worden in de manier van werken binnen jouw organisatie. Dit stelt je in staat om de kwaliteit van je diensten én de mate van informatiebeveiliging te waarborgen doordat er simpelweg geen andere manier van werken mogelijk is. En dat geldt natuurlijk niet alleen voor kwaliteit en informatiebeveiliging, maar voor een breed scala aan ISO normeringen en de naleving hiervan.

ISO borging in AFAS Profit is een KWEEKERS Best Practice. Tijdens deze sessie vertelt Simone de Groot je meer over het belang van ISO borging in AFAS Profit, hoe je hier zelf mee aan de slag kunt gaan en welke voordelen je hiervan ervaart.

Door ISO te borgen in AFAS Profit ervaar jij de volgende voordelen:

  • Er is slechts één manier van werken mogelijk.
  • Je wordt gedwongen om continu te blijven verbeteren en optimaliseren.
  • Optimale beveiliging van persoonsgegevens en -data.
  • Je waarborgt de kwaliteit van jouw diensten.


 

Selfbilling PNIL
Werk je met personeel niet in loondienst (PNIL) samen, zoals zzp’ers of freelancers? Dan is het natuurlijk wel zo prettig als zij hun uren te kunnen registreren via OutSite, zodat je hen op de juiste manier kan uitbetalen. Door gebruik te maken van selfbilling kunnen zij zelf hun uren registreren in het klantportaal, waardoor jij ze automatisch uit kan laten betalen via AFAS. 

Tijdens deze sessie vertelt Julia Bekkers je meer over selfbilling voor personeel dat niet in loondienst is. We gaan daarbij onder andere in op de inrichting van zo’n selfbilling proces binnen AFAS Profit.  

Door gebruik te maken van selfbilling ervaar jij de volgende voordelen:

  • Je bespaart jezelf (en de zzp’er) tijd.
  • Jouw leverancier ontvangt sneller zijn of haar geld.
  • Het scheelt administratief veel tijd en daarmee geld.
  • Je voorkomt fouten.



MOOQE
Heeft jou organisatie nog steeds te veel handmatig werk? Kom dan naar de Mooqe U-turn kennissessie!
Hier zal je zien dat handwerk niet meer nodig is. Zorg dat je jouw processen 1 keer slim inregelt met de U-turn, en laat het handwerk voortaan door de U-turn doen. Je kan het zelf doen of wij richten het voor je in.

Met de U-turn…

  • Automatiseer je processen in AFAS Profit (automatisch afhandelen van workflows
  • Koppel je met jouw andere applicaties (bijvoorbeeld tijdsregels, prospects/klanten of sollicitanten)
  • Vul je jouw gegevens aan (Wagenpark met RDW of financiële koersen)
  • Maak je automatisch rapporten aan (cursuscertificaten naar het dossier)
  • En nog veel meer

Kijk ook eens naar onze voorbeelden



ddots
Ga jij samen met ons verder waar standaardsoftware ophoudt?

Tijdens deze kennissessie laten we je zien hoe je op duurzame wijze maatwerkapplicaties kunt ontwikkelen boven op jouw bestaande applicatielandschap. Daarmee creëer je toegevoegde waarde en automatiseer je volledige processen van A tot Z.

In deze sessie maak je kennis met het low-code softwareplatform Mendix. Je komt alles te weten over de voordelen ten opzichte van traditionele maatwerksoftware. Daarnaast inspireren we je met voorbeelden van relevante casussen. Je gebruikt de opgedane kennis om jouw organisatie verder te helpen op het gebied van automatisering en informatievoorziening. Ook kom je meer te weten over onze methode waarmee je op gecontroleerde wijze het low-code softwareplatform inlijft in jouw organisatie.

Samen stippelen we jouw route uit naar digitale wendbaarheid. Benieuwd wat dit voor jou kan betekenen? Go make it.

Eventpartners


Op het klantevent van 2021 zullen onderstaande partners aanwezig zijn. Zij vertellen je graag meer over zichzelf en hoe ze jouw organisatie verder kunnen helpen.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MOOQE stelt iedereen in staat om software applicaties met elkaar te koppelen en processen te optimaliseren. Met de U-Turn maak je zelf geavanceerde datakoppelingen. Op een eenvoudige manier, zonder te programmeren en in slechts drie stappen: verzamelen,  bewerken en koppelen.

Maak kennis met SCHERPP: de energieke verbinder tussen ERP professionals en opdrachtgevers. Met meer dan dertien jaar detachering ervaring zorgt SCHERPP ervoor dat organisaties continuïteit behouden. Dat doen ze door dagelijks alles op alles te zetten om de juiste professionals aan de juiste opdrachten te koppelen. 

ddots is strategisch implementatiepartner van Mendix. Met low-code softwareoplossingen bouwt ddots samen met jou naar het ultieme doel: digitale wendbaarheid. Dat betekent dat jouw organisatie in staat is om snel, flexibel en innovatief in te spelen op nieuwe kansen en veranderende omstandigheden.

Eventpartners


Op het klantevent van 2021 zullen onderstaande partners aanwezig zijn. Zij vertellen je graag meer over zichzelf en hoe ze jouw organisatie verder kunnen helpen.

MOOQE stelt iedereen in staat om software applicaties met elkaar te koppelen en processen te optimaliseren. Met de U-Turn maak je zelf geavanceerde datakoppelingen. Op een eenvoudige manier, zonder te programmeren en in slechts drie stappen: verzamelen,  bewerken en koppelen.

Maak kennis met SCHERPP: de energieke verbinder tussen ERP professionals en opdrachtgevers. Met meer dan dertien jaar detachering ervaring zorgt SCHERPP ervoor dat organisaties continuïteit behouden. Dat doen ze door dagelijks alles op alles te zetten om de juiste professionals aan de juiste opdrachten te koppelen. 

ddots is strategisch implementatiepartner van Mendix. Met low-code softwareoplossingen bouwt ddots samen met jou naar het ultieme doel: digitale wendbaarheid. Dat betekent dat jouw organisatie in staat is om snel, flexibel en innovatief in te spelen op nieuwe kansen en veranderende omstandigheden.

Vragen?


Heb je vragen over het evenement? Of heb je hulp nodig bij het inschrijven?
Neem gerust contact met ons op!

 

Deze website is gemaakt in AFAS OutSite

Ontwikkelt de toppers van de toekomst